VOORWAARDEN

Bedankt dat je deze voorwaarden leest. Het is belangrijk voor je een bestelling plaatst deze voorwaarden door te lezen. Niet alleen lees je hier hoe je items kunt bestellen, ontvangen en betalen. Ook lees je hier over ons privacy en cookie beleid. Mocht je vragen hebben, schroom niet om ons jouw vraag te stellen


Met wie doe ik zaken?

2TTOYS (met alle extensies, en ook handelend onder de namen ROLJO, HAPPYTOYS, 2TTOYS4KIDS)
Orthen 16-18
5231XS Den Bosch
Nederland, Europe
Directeur: Simone van Nuland-Hak
KVK. 17169060

Btw-nummer: NL161901621.B01
Telefoon: 06-20653022
E-mail: info@2TTOYS.NL


Waarom zijn deze Voorwaarden en bepalingen belangrijk voor mij?

Deze Voorwaarden en bepalingen zijn voor jou belangrijk omdat ze gelden voor alle bestellingen die je online, via e-mail of telefonisch plaatst bij 2TTOYS. Je wordt dringend geadviseerd deze Voorwaarden en bepalingen zorgvuldig door te lezen voordat je de bestelling naar ons verzendt.


1. Hoe werkt het?

1.1 Bij wie plaats ik mijn bestelling?

Als je iets online, via e-mail of telefonisch koopt, plaats je een bestelling bij 2TTOYS, KVK. 17169060. Wij handelen ook onder de namen ROLJO, 2TTOYS4KIDS, HAPPYTOYS en 2TTOYS.INFO. Als wordt gesproken van 'wij', 'ons' en 'onze', wordt 2TTOYS bedoeld, en als wordt gesproken van 'je', "jij" of 'jouw', wordt jij als onze klant bedoeld. Als wordt gesproken van 'ik' en 'mijn' in de themavragen, wordt ook hier jij als onze klant en klant in de 2TTOYS winkel bedoeld. 2TTOYS (met alle extensies), ROLJO, HAPPYTOYS, 2TTOYS4KIDS zijn onderdeel van 2T-COMPANY.
Deze Voorwaarden en bepalingen gelden alleen bij aankopen van een klant die een natuurlijke persoon is, die handelt voor doeleinden die buiten zijn handels- of beroepsactiviteiten vallen.
LEGO en het logo van LEGO zijn handelsmerken van de LEGO Group. © 2016 The LEGO Group.

1.2 Kan ik ook iets kopen in de 2TTOYS winkel als ik nog geen 18 jaar oud ben of handelingsonbekwaam ben?

Nee, we verkopen via de 2TTOYS winkel geen producten aan kinderen. Personen die jonger zijn dan 18 jaar en personen die handelingsonbekwaam zijn, mogen de website van de 2TTOYS winkel uitsluitend gebruiken onder toezicht en met de goedkeuring van een ouder of voogd.

1.3 Hoe bestel ik in de online 2TTOYS webshop?

Je kunt producten selecteren en deze in een virtuele boodschappentas doen met de "Bestel" knop. Als de knop "Bestel" niet zichtbaar is, houdt dat in dat het item niet leverbaar is. Vaak staat er bij dat item een knop "HOUD MIJ OP DE HOOGTE", als je die indrukt opent je mailprogramma en kun je ons een mail sturen met het verzoek je op de hoogte te brengen als het item weer op voorraad is. Uiteraard is die vraag vrijblijvend, er vindt geen bestelling plaats

1.4 Wanneer ga ik een bindende overeenkomst aan?

Voordat je de bestelling plaatst, kun je jouw ingevulde gegevens bekijken, corrigeren en/of verwijderen. Door na het doorlopen van het aankoopproces op de knop "Nu Kopen", verplicht je je tot aankoop van de producten die in de virtuele boodschappentas geplaatst zijn. Zodra je de producten hebt besteld in de LEGO winkel, sturen wij je een automatische ontvangstbevestiging. Dit betekent niet dat de bestelling is geaccepteerd. Als je een bestelling bij ons plaatst, doe je ons een koopaanbod. Dit aanbod is pas door ons geaccepteerd wanneer je een persoonlijke verzendingsbevestiging ontvangt via e-mail, waarin de gegevens van de bestelde producten, jouw onlinebetaling en de bezorging worden vermeld. Het is daarom van cruciaal belang dat je ons een correct e-mailadres stuurt wanneer je jouw bestelling plaatst. Indien een bestelling aanleiding geeft tot bezorgdheid met betrekking tot de veiligheid of het beleid of voorwaarden schendt, behoudt 2TTOYS zich het recht voor om een bestelling achter te houden of te annuleren zonder voorafgaande kennisgeving of uitleg. Ook houden we ons het recht voor om slechts 1 item uit te leveren, ondanks dat je er misschien meerdere besteld hebt. Uiteraard informeren we je als dit van toepassing is, we zijn niet verplicht je een opgave van reden te geven voor het afwijken van de door jouw bestelde aantallen. We houden ons ook het recht voor om een bestelling niet uit te voeren als het een meermaals geplaatste bestelling is voor een bepaald item. Het is dus mogelijk dat we jouw order met een bestelling van 2 of meer items, of meerdere bestellingen voor een item niet uitvoeren. Door het plaatsen van de bestelling ga je akkoord met deze voorwaarden.

1.5 Kan ik de Voorwaarden en bepalingen weigeren en toch iets kopen?

Nee, door het plaatsen van een bestelling geef je aan akkoord te gaan met deze Voorwaarden en bepalingen. 

1.6 Wat gebeurt er als bestelde producten niet op voorraad zijn?

Wij kunnen niet garanderen dat wij op elk moment alle bestelde producten op voorraad hebben, onze voorraad is dynamisch. We kunnen producten uit dezelfde bestelling gedeeltelijk leveren als de producten los van elkaar kunnen worden gebruikt. Als een product niet beschikbaar is of niet op tijd kan worden geleverd, stellen wij je zo spoedig mogelijk in kennis. Indien het product niet meer beschikbaar is en ook niet binnen afzienbare tijd beschikbaar komt, behouden wij ons het recht voor jouw bestelling niet te accepteren. Aangezien onze voorraad dynamisch is kan dit voorkomen, op geen enkele wijze zijn wij verantwoordelijk te houden voor het niet meer kunnen uitleveren van een item.

1.8 Wat wordt er bedoeld met "pre-order"?

Sommige LEGO, Cobi en Playmobil items zijn eerder bestelbaar dan dat ze daadwerkelijk in onze winkel of ons magazijn aanwezig zijn. Je plaatst dan een bestelling van een item dat we uitleveren zo snel deze bij ons magazijn geleverd zijn. Bij ieder item dat via Pre-Order te bestellen is staat een levertijd vermeld. De genoemde datum is de datum waarop wij verwachten dat het item bij ons geleverd wordt en naar jouw adres verzonden wordt volgens de normale leverprocedure. Het kan zijn dat een item eerder bij ons geleverd wordt als verwacht, maar het kan ook zijn dat een item pas later geleverd wordt. De opgegeven levertijd is een verwachte levertijd, aan deze informatie zijn geen rechten te ontlenen.

1.9 Kan ik de producten naar een ander adres laten verzenden?

Het is mogelijk om de bestelling af te leveren op een ander adres dan het factuuradres. In dit geval sturen we de prijs of factuurgegevens niet naar het ontvangstadres omdat we veronderstellen dat de bestelling een cadeau is voor de ontvanger. Jouw prijsopgaaf wordt echter wel vermeld in de e-mail ter bevestiging van verzending. Bij het bestellen heb je de mogelijkheid te kiezen voor levering op een ander adres door het vakje aan te vinken voor de tekst "Levering op een ander adres". Als je het vakje aan vinkt verschijnen er velden die je in invult met de adres gegevens van ontvangstadres.

1.10 Moet ik een exemplaar van de documenten van de bestelling bewaren?

Ja, we raden aan om een exemplaar van deze Voorwaarden en bepalingen, jouw betaalgegevens voor onlinebetaling en de e-mail met de bevestiging van verzending af te drukken of op te slaan in het geval dat je contact met ons wilt opnemen voor vragen over de bestelling. De e-mail met de bevestiging van de verzending bevat een exemplaar van deze Voorwaarden en bepalingen.
Als je merkt dat de gegevens die per e-mail naar u zijn verzonden, onjuist zijn, neem onmiddellijk contact met ons op zodat wij de gegevens kunnen corrigeren.

1.11 Kan ik onbeperkte aantallen van een item bestellen?

Nee, wij houden ons het recht voor een bestelling van meerdere stuks van een specifiek item niet uit te voeren. We zullen je informeren dat we de bestelling niet uitvoeren en geven je de keuze de aantallen aan te passen of om de bestelling in zijn geheel te annuleren. Dit annuleren is uiteraard kostenloos. Aangezien er voorwaarden zijn aan het moment van tot stand koming van de overeenkomst (zie 1.4), houden we ons dit recht voor en zijn we niet aansprakelijk te houden voor het niet uitvoeren van jouw bestelling.


2. Waarom en hoe worden mijn persoonlijke gegevens verwerkt?

Je vindt meer informatie met betrekking tot opslag, controle en bijwerken van uw persoonlijke gegevens in ons Privacybeleid. We verzamelen, gebruiken, bewaren en delen alleen de volgende gegevens over jou in verband met jouw bestelling :

•Je naam, bezorgadres, factuuradres en contactgegevens, zoals telefoonnummer en e-mailadres

•Je betaalgegevens, voor zover dat gepast is; we delen deze met de door jou gekozen betalingsprovider en met onze partner die betalingen verwerkt. Raadpleeg "Hoe kan ik betalen?" voor meer informatie.

•We zullen jouw persoonlijke gegevens gebruiken, bewaren en delen overeenkomstig ons Privacybeleid.

•Voor het vervullen en beheren van jouw bestelling, inclusief door jou persoonlijke gegevens te delen met onze vertrouwde externe partijen voor de verzending en bezorging.

•Om je ondersteuning te bieden via de klantenservice.

•Om jouw persoonlijke gegevens op te slaan bij onze vertrouwde partners op het gebied van cloudopslag. Wij zijn namelijk wettelijk verplicht informatie van orders 7 jaar te bewaren in onze boekhouding.

Je kunt ons vragen om de nauwkeurigheid van een geautomatiseerde beslissing handmatig te beoordelen als je er niet tevreden over bent. In ons Privacybeleid vindt je meer informatie over het verzamelen, gebruiken, opslaan, bewaren en verwijderen en over geautomatiseerde besluitvorming, met wie en wanneer we jouw gegevens delen, gegevenscontroles en het bijwerken van jouw persoonlijke gegevens.


3. Wat hoort allemaal bij de prijzen in deze webwinkel?

3.1 Hoe worden de kosten van mijn bestelling bepaald?

De kosten van jouw bestelling zijn afhankelijk van het land waaruit de bestelling wordt ontvangen. Onderstaande lijst toont de valuta waarin de bestelling wordt berekend:

Nederland Euro EUR, Arabische Emiraten AED Dirham, Australië Australische dollar AUD, België Euro EUR, Denemarken Deense kroon DKK, Duitsland Euro EUR, Estland Euro EUR, Finland Euro EUR, Griekenland Euro EUR, Hongarije Hongaarse forint HUF, Ierland Euro EUR, Italië Euro EUR, Letland Euro EUR, Litouwen Euro EUR, Lxemburg Euro EUR, Metropolitaans Frankrijk Euro EUR, Nieuw-Zeeland Nieuw-Zeelandse dollar NZD, Noorwegen Noorse kroon NOK, Oostenrijk Euro EUR, Polen Poolse Zloty PLN, Portugal Euro EUR, Slovenië Euro EUR, Slowakije Euro EUR, Spanje Euro EUR, Tsjechië Tsjechische kroon CZK, Verenigd Koninkrijk Britse pond GBP, Zweden Zweedse kroon SEK, Zwitserland Zwitserse frank CHF,

3.2 Zijn de opgegeven prijzen inclusief belastingen?

Ja, de prijzen zijn inclusief alle relevante belastingen. We bieden standaard geen restitutie van btw voor bestellingen die online zijn geplaatst op 2TTOYS. Wil je dat wel, neem contact met ons op.

3.3 Zijn de prijzen inclusief bezorgkosten?

Nee, de prijzen zijn exclusief bezorgkosten. Dergelijke kosten worden toegevoegd aan de bestellingen. De bezorgkosten worden aangegeven in het winkelmandje en in de bestellingscontrole, zodat je de kosten ziet voordat je de bestelling definitief aan ons verstuurt.

3.4 Wat gebeurt er als op de website een onjuiste prijs staat?

We streven ernaar dat alle prijzen op onze website nauwkeurig zijn. Desondanks kunnen soms fouten optreden. Als wij een fout ontdekken in de prijs van producten die je hebt besteld, stellen wij je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte en geven wij je de optie om jouw bestelling met de gecorrigeerde prijs nogmaals te bevestigen, of de bestelling te annuleren. Als we geen contact met je kunnen opnemen of als je de bestelling niet opnieuw bevestigt, beschouwen wij de bestelling als geannuleerd. Voor het bepalen van het moment waarop een bindende overeenkomst met ons tot stand is gekomen verwijzen we je naar artikel 1.4. Wij zijn daarom niet verplicht een item tegen een onjuiste prijs te leveren als we je informeren dat de genoemde prijs onjuist was/is. Of de genoemde prijs "redelijk" en "billijk" is, heeft geen invloed op een verplichting van ons om het item wel te leveren. Door een bestelling te plaatsen geef je aan akkoord te gaan met deze voorwaarden.

3.5 Kunnen de prijzen in de webwinkel veranderen?

Ja, alle prijzen in de webwinkel kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Wij maken echter geen gebruik van "cookies" of andere methoden om de prijzen automatisch te verhogen als je onze webwinkel vaker bezoekt. Dus het is niet zo dat een prijs door jouw gedrag op onze website veranderen kan. Het kan zijn dat een item voordeliger geprijsd wordt nadat je jouw bestelling hebt geplaatst. We gaan niet over tot het achteraf terugbetalen van het prijsverschil tussen het moment van bestellen en het moment van opmerken dat de prijs van een item verlaagd is. Uiteraard mag je wel gebruik maken van je wettelijke herroepingsrecht, kijk voor de voorwaarden daarvoor in het katern onder aan deze pagina.

3.6 Zijn batterijen inbegrepen als deze bij de set horen

Nee, tenzij expliciet anders vermeld zijn batterijen niet inbegrepen bij de set.

3.7 Wat wordt er bedoeld met de prijzen die doorgestreept zijn?

Bij veel items staat een prijs die doorgestreept is. Dit is de bruto prijs zoals op de officiele websites van LEGO, PLAYMOBIL en COBI vermeld staan. Als de betreffende items niet meer bestelbaar zijn via de officiele websites van onze leveranciers, dan kijken we wat de (gemiddelde) prijs is bij andere aanbieders. Deze prijs wordt dan vernoemd om jou te laten zien wat het prijsverschil is met andere aanbieders, maar niet bij alle. Het zou zomaar kunnen zijn dat een andere aanbieder het item aanbiedt tegen een lagere prijs dan de door ons genoemde, doorgestreepte prijs. We verhogen geen prijzen tijdelijk om later deze prijs als "kortingsprijs" te vernoemen.


4 Afrekenen en betalen

4.1 Hoe kan ik betalen?

Je kunt op de volgende manieren betalen in deze webwinkel:

•Contant bij het ophalen van jouw bestelling in de 2T- SHOP (2TSHOP) in Den Bosch: Orthen 16, 5231XS DenBosch

•Contant bij het ophalen van jouw bestelling bij ons magazijn in Dubai of andere magazijnen (op afspraak)

•Overboeking via bank

•Ideal

•PAYPAL

•Credit Card

•2TTOYS cadeaubon

•In sommige landen kun je niet kiezen voor een betaalmethode. De betaalmethoden die voor jouw land van toepassing zijn zie je als betaaloptie tijdens het bestelproces.

Als je jouw creditcard gebruikt, wordt bij een bestelling een voorlopige betaling uitgevoerd met jouw creditcard. Het bedrag van de bestelling wordt vervolgens door de bank ingehouden op je rekening. Het ingehouden bedrag vervalt na een aantal dagen. Hoeveel dagen dit duurt, is afhankelijk van de bank.

4.2 Wanneer boekt 2TTOYS af?

2TTOYS boekt het bedrag voor de items af voordat ze zijn verzonden.

4.3 Kan ik PAYPAL gebruiken?

Als je klant bent in Duitsland, Canada, Frankrijk, Denemarken of de Verenigde Staten, aanvaarden we betalingen via PayPal. Als je PayPal selecteert als betaalmethode, wordt je naar de website van PayPal geleid om je aan te melden bij jouw PayPal account. Vervolgens wordt je teruggestuurd naar de website van de webwinkel om de betaling af te ronden. Als je op de pagina Mijn Winkelwagen 'Afrekenen met PayPal' selecteert, krijgt het bezorgadres dat je standaard of specifiek bij PayPal hebt geregistreerd, voorrang boven het bezorgadres dat is geregistreerd in jouw account bij deze webwinkel. Je moet dus controleren of jouw bezorgadres in PayPal het juiste adres is voor bezorging van jouw aankopen in deze webwinkel. 2TTOYS is niet aansprakelijk als het bezorgadres dat in het PayPal-account dat je hebt gebruikt, niet je huidige of het juiste adres is.

4.4 Kan ik betalen via automatische afschrijving?

Nee, je kunt niet betalen via automatische afschrijving.

4.5 Kan ik betalen door overschrijving op een bankrekening?

Ja, je kunt betalen via een overschrijving op onze bankrekening. Voor de bestelde items worden verzonden dient jouw betaling bij ons op de bankrekening te zijn geplaatst.

4.6 Kan ik met LEGO VIP-punten voor een bestelling betalen?

Het is niet mogelijk met jouw LEGO VIP-punten bij ons te betalen.

4.7 Kan ik mijn 2TTOYS cadeaubon inwisselen voor contant geld?

Nee, cadeaubonnen kunnen niet worden ingewisseld voor contant geld.


5. Hoe worden mijn bestellingen geleverd?

5.1 Waar kunnen mijn bestellingen worden geleverd?

We leveren vanuit Nederland uitsluitend bestellingen op adressen in de volgende landen:

België, Denemarken (met uitsluiting van Groenland en de Faeröer), Duitsland (met uitsluiting van Helgoland en Packstation-adres), Estland, Europees Frankrijk (met uitsluiting van DOM-TOM en Monaco)
Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië (met uitsluiting van San Marino), Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Slowakije, Spanje (met uitsluiting van Ceuta en Melilla, Canarische eilanden en Andorra), Tsjechië, Vasteland van Portugal, Verenigd Koninkrijk (met uitsluiting van de Kanaaleilanden, Jersey, Guernsey en Gibraltar), Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland. Het is niet mogelijk bestellingen te leveren op adressen buiten deze landen zonder vooraf contact.

We leveren vanuit ons magazijn in DUBAI uitsluitend op adressen in de volgende landen:

Verenigde Arabische Emiraten, Oman, Qatar, Saudi Arabie.

5.2 Wanneer kan ik mijn bestellingen verwachten?

De bezorgtijden kunnen variëren en zijn afhankelijk van het adres waar de bestelling moet worden bezorgd. De geschatte bezorgtijd zie je op de pagina Verzenden.

5.3 Worden bezorgkosten in rekening gebracht?

Ja, bezorgkosten worden toegevoegd aan de prijs van bestelde producten. Je ziet de bezorgkosten in de virtuele boodschappentas en bij de bestellingscontrole. In de meeste gevallen wordt de bestelling binnen tien werkdagen (maandag tot en met vrijdag met uitzondering van nationale feestdagen) geleverd. Reden voor het niet standaard "gratis" verzenden is dat we de prijzen in de winkel en in de webshop gelijk willen houden, anders zouden we verschillende prijzen moeten hanteren in onze winkel in Den Bosch en op deze webwinkel.

5.4 Hoe helpt jullie mij als er een onderdeel van een gekochte set ontbreekt?

Als van jouw nieuwe LEGO set onderdelen ontbreken of defect zijn, vervangt LEGO deze onderdelen gratis via de Bricks & Pieces-service. Ditzelfde geldt voor Playmobil sets. Wij helpen je graag als het niet lukt. Aangezien onze leveranciers een eigen service hebben voor het aanvullen van ontbrekende onderdelen kunnen we het ontbrekende onderdeel niet zelf aanvullen. We hebben een verantwoordelijkheid voor het leveren van een deugdelijk en compleet product, maar door akkoord te gaan met deze voorwaarden geef je aan dat je akkoord gaat met deze werkwijze. Mocht je er echt niet uitkomen, dan zullen we je uiteraard helpen.

5.5 Wat gebeurt er als mijn bestellingen vertraging oplopen?

We doen er alles aan om producten te bezorgen binnen het geschatte tijdsbestek dat is aangegeven in de virtuele boodschappentas en de bestellingscontrole. Toch kunnen soms vertragingen optreden vanwege onvoorziene gebeurtenissen buiten onze macht. Mocht jouw bestelling vertraging oplopen, stellen we je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte. Je gaat ermee akkoord dat wij de bezorging afhandelen binnen een extra tijdsbestek dat passend is voor de omstandigheden. Indien we er niet in slagen de producten binnen die extra periode te bezorgen, staat het je vrij om jouw bestelling te annuleren en de overeenkomst en de bestellingen te beëindigen. In een dergelijk geval ontvang je natuurlijk een terugbetaling voor de producten die je al hebt betaald. Mocht je jouw bestellingen willen annuleren, neemt dan contact op met onze klantenservice.

5.6 Wat gebeurt er als de producten beschadigd raken tijdens het transport?

Als jouw producten tijdens het product beschadigingen hebben opgelopen, zijn wij hiervoor aansprakelijk. Tijdens transport verwijst naar de periode tijdens het transport tot het moment dat jij, of een door jou aangewezen persoon, die niet de vervoerder is, de goederen fysiek in ontvangst neemt. Als je ervoor kiest om de producten om welke reden dan ook te retourneren, ben jij aansprakelijk voor eventuele schade aan de producten als gevolg van transport terug naar ons.


6. Wat gebeurt er als ik van gedachten verander en spijt heb van mijn bestelling?

Herroepingsrecht

6.1 Kan ik van gedachten veranderen?

Ja, je kunt van gedachten veranderen en de overeenkomst binnen 14 dagen herroepen. Voor de voorwaarden voor het gebruik maken van het herroepingsrecht; lees de voorwaarden voor het herroepingsrecht in het katern onder aan deze pagina. Door het plaatsen van een bestelling geef je aan akkoord te gaan met de voorwaarden die wij stellen aan het herroepen van de overeenkomst.

 

7.1 Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?

We zijn wettelijk verplicht om een product te leveren dat conform de overeenkomst is. Niets in deze voorwaarden kunnen ons van deze verplichting ontslaan. Als je om welke reden dan ook niet geheel tevreden bent met een bestelling, neem contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice probeert samen met jou de beste oplossing te vinden om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met jouw bestelling en jouw aankoop in deze webwinkel winkel. Ons telefoonnummer is niet gratis, dus wanneer je ons telefoonnummer belt via een mobiele telefoon, kan jouw mobiele provider kosten in rekening brengen.

Stuur ons een e-mail: klik hier

7.2 Ik heb een defect of beschadigd speelgoed of onderdeel gevonden, wat nu?

Mocht je een defect of beschadigd speelgoed of defecte of beschadigde onderdelen in jouw bestelling aantreffen, vervangen LEGO, PLAYMOBIL en COBI deze kosteloos, of vergoeden zij de kosten ervan. Dergelijke gevallen worden door LEGO, PLAYMOBIL en COBI afgehandeld in overeenstemming met de wetgeving inzake consumentenbescherming.
Bewaar defecte of beschadigde items totdat je jouw vervanging hebt ontvangen. Dit is belangrijk omdat LEGO, PLAYMOBIL of COBI je kunnen vragen om de items ter inspectie naar hun afdeling voor kwaliteitscontrole te sturen, zij willen er immers voor zorgen dat het probleem zich niet nogmaals voordoet. Als LEGO, PLAYMOBIL of COBI je vraagt om een item naar hen te verzenden, betalen zij de verzendkosten, ofwel vooraf ofwel zodra je hen hebt voorzien van een factuur van de verzendkosten. Dit hangt af van de omstandigheden.


8 Zijn er nog andere zaken die ik moet weten?

8.1 Hoe functioneert elektronische communicatie tussen mij en 2TTOYS?

Als je onze webwinkel bezoekt of e-mails naar onze klantenservice stuurt, communiceer je elektronisch met ons. Wij communiceren ofwel via e-mail ofwel via kennisgevingen op de website met u. Voor contractuele doeleinden stem je ermee in elektronische niet-marketingcommunicatie van ons te ontvangen en bevestig je dat alle overeenkomsten, kennisgevingen, bekendmakingen en andere communicatie die wij elektronisch aan je verstrekken, voldoen aan alle wettelijke vereisten om deze gelijk te stellen aan schriftelijke communicatie. Deze bepaling heeft geen invloed op jouw wettelijke rechten.

8.2 In welke mate is 2TTOYS aansprakelijk?

Wij aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid anders dan voor zover wettelijke regelingen dat vereisen. Behalve in gevallen waarin wettelijke regelingen anders voorschrijven, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor indirecte of gevolgschade, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, verlies van of schade aan gegevens door het gebruik van deze website.

8.3 Wat kan ik verwachten van de afbeeldingen van producten op de website?

De afbeeldingen van de producten op onze website dienen uitsluitend ter illustratie. We doen uitermate ons best om de artikelen op onze website accuraat af te beelden. Toch kunnen afwijkingen optreden. Alle opgegeven afmetingen zijn benaderingen, en de weergave van kleuren is zo nauwkeurig als de mogelijkheden van fotografie en publicatie toestaan. Houd er rekening mee dat afwijkingen in kleur afhankelijk zijn van de kalibratie en instellingen van afzonderlijke beeldschermen. Oog voor detail is enorm belangrijk voor ons, maar toch kunnen typfouten voorkomen. In dat geval corrigeren wij de fout zodat de juiste informatie wordt weergegeven.

8.4 Kan ik producten die ik op de website koop, gebruiken voor commerciële doeleinden?

Nee, de producten die worden verkocht via deze webshop, zijn bedoeld voor consumenten. Producten die via deze webwinkel worden verkocht, mogen niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden zoals reclamecampagnes, marketing en PR. Wij, en LEGO, staan evenmin toe dat onze onderdelen worden gekoppeld aan de naam of het logo van een ander bedrijf.

8.5 Wat als enig deel van deze Voorwaarden en bepalingen onwettig of ongeldig wordt geacht?

Mocht een deel van deze Voorwaarden en bepalingen onwettelijk en/of ongeldig en dus niet-uitvoerbaar worden geacht, heeft dit geen invloed op de geldigheid en uitvoerbaarheid van de rest van de Voorwaarden en bepalingen.

8.6 Welke wet is van toepassing?

Op deze Voorwaarden en bepalingen is uitsluitend het Nederlandse recht van toepassing, met uitzondering van regels van internationaal publiekrecht. Alle geschillen die betrekking hebben op een aankoop in deze webwinkel winkel, vallen onder het exclusieve rechtsgebied van de Nederlandse rechtbank. Aangezien jij als klant de aanbestedende partij bent, heeft dit geen invloed op jouw wettelijke rechten.

8.7 Hoe zit het met jullie privacy beleid?

We hebben duidelijke regels die we opgesteld hebben inzake ons privacy beleid. Jouw privacy is voor ons belangrijk, je moet je veilig voelen en weten dat het heel duidelijk is wat we met jouw gegevens doen. Voor een uiteenzetting over ons privacy beleid, kijk op onze speciale pagina: PRIVACY BELEID. Door een bestelling te plaatsen geef je aan akkoord te gaan met deze voorwaarden.

Laatste aanpassingsdatum: 18-08-2020
 

Retourbeleid / Herroepingsrecht

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling van de ontvangen set niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is jouw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht je gebruik maken van jouw herroepingsrecht, dan heb je na de bevestiging van het ontvangst van de wens tot annulering nogmaal 14 dagen om jouw product, ongeopend, retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor jouw eigen rekening. Deze kosten bedragen gemiddeld 8.25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw eigen vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking, maar in ieder geval met een niet verbroken verzegeling aan ons geretourneerd worden. Als bij het retour ontvangen van de door jou geretourneerde items blijkt dat de verzegeling toch is verbroken, zullen we de retournering NIET accepteren. We laten je weten dat we de retournering niet accepteren en geven je de mogelijkheid om het item bij onze winkel in Den Bosch te komen ophalen of om deze, na vooraf door jou betaalde transportkosten wederom aan jou te versturen. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via ons Email adres. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Op producten die je via deze webwinkel koopt en op maat, volgens de door jouw ingevoerde specificatie zijn gemaakt, is het herroepingsrecht niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Dit geldt ook voor speciaal voor jou bestelde items of grote aantallen speciaal voor jou bestelde items.