KLIK HIER OM ALLE VOORWAARDEN TE LEZEN

5.1 Waar kunnen mijn bestellingen worden geleverd?

We leveren vanuit Nederland uitsluitend bestellingen op adressen in de volgende landen:

België, Denemarken (met uitsluiting van Groenland en de Faeröer), Duitsland (met uitsluiting van Helgoland en Packstation-adres), Estland, Europees Frankrijk (met uitsluiting van DOM-TOM en Monaco)
Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië (met uitsluiting van San Marino), Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Slowakije, Spanje (met uitsluiting van Ceuta en Melilla, Canarische eilanden en Andorra), Tsjechië, Vasteland van Portugal, Verenigd Koninkrijk (met uitsluiting van de Kanaaleilanden, Jersey, Guernsey en Gibraltar), Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland. Het is niet mogelijk bestellingen te leveren op adressen buiten deze landen zonder vooraf contact.

We leveren vanuit ons magazijn in DUBAI uitsluitend op adressen in de volgende landen:

Verenigde Arabische Emiraten, Oman, Qatar, Saudi Arabie.

5.2 Wanneer kan ik mijn bestellingen verwachten?

De bezorgtijden kunnen variëren en zijn afhankelijk van het adres waar de bestelling moet worden bezorgd. De geschatte bezorgtijd zie je op de pagina "Verzenden".

5.3 Worden bezorgkosten in rekening gebracht?

Ja, bezorgkosten worden toegevoegd aan de prijs van bestelde producten. Je ziet de bezorgkosten in de virtuele boodschappentas en bij de bestellingscontrole. In de meeste gevallen gaat jouw bestelling dezelfde dag naar de pakketdienst om dan met "Track&Trace" naar jou te worden verzonden (maandag tot en met vrijdag met uitzondering van nationale feestdagen) geleverd. Reden voor het niet standaard "gratis" verzenden is dat we de prijzen in de winkel en in de webshop gelijk willen houden, anders zouden we verschillende prijzen moeten hanteren in onze winkel in Den Bosch en op deze webwinkel

De verzendkosten binnen Nederland bedragen €. 6,99

Je kunt ook "met spoed" bestellen, dan komen we dezelfde dag jouw bestelling brengen €. 75,00

  • BIJZONDERHEDEN OVER DE AANSCHAF VAN MINIFIGUREN,
  • Vanaf nu is het mogelijk LEGO minifiguren los te bestellen.
  • Je kunt dus de minifiguren per stuk bestellen.
  • Normaal zitten deze in zakjes waarvan je niet kunt zien welk minifiguur er in zit. Echter, wij openen de zakjes en zetten het betreffende nummer op de verpakking. Daarna plakken we de zakjes weer dicht met een stukje plakband. Dus je krijgt gegarandeerd het minifiguurtje dat je bestelt.
  • Je kunt ook een minifiguur "VERRASSINGSZAKJE" bestellen. Dan krijg je een minifiguur uit de betreffende serie maar zonder te weten welk specifiek minifiguur je ontvangt. De verpakking is dan gesloten.
  • Ruilen van deze anonieme minifiguurtjes is niet mogelijk.
  • Bij sommige minifuurtjes staat een MAXIMUM AANTAL dat je kunt bestellen van deze minifiguur. Als je meer stuks besteld dan passen we jouw bestelling aan naar het maximum aantal en storten het te veel betaalde bedrag per direct aan je terug. Het is niet mogelijk meerdere orders te plaatsen op 1 adres.
  • We houden ons altijd het recht voor een order niet in behandeling te nemen.
  • We verkopen minifiguren via verschillende kanalen. Het kan daarom voorkomen dat jouw bestelde minifiguur niet op voorraad is. Dat spijt ons en we storten het bedrag per direct terug.
  • VERZENDEN: In tegenstelling tot alle andere LEGO en PLAYMOBIL sets worden de miniguurtjes verzonden per enveloppe. Deze wordt door de postbode gebracht.
  • Track&Trace is daarom NIET mogelijk voor bestellingen welke per enveloppe worden verzonden.
  • De verzendkosten van een minifiguur bedraagt €. 1,00 (enveloppe: geen Track&Trace)
  • De verzendkosten van twee minifiguren bedraagt €. 2,00 (enveloppe: geen Track&Trace)
  • De verzendkosten van 3 minifiguren of meer bedragen €.4,50 (enveloppe: geen Track&Trace)
  • De verzendkosten voor een gehele set bedragen €. 6.99 (normaal pakket, met Track&Trace)


5.4 Hoe helpt jullie mij als er een onderdeel van een gekochte set ontbreekt?

Als van jouw nieuwe LEGO set onderdelen ontbreken of defect zijn, vervangt LEGO deze onderdelen gratis via de Bricks & Pieces-service. Ditzelfde geldt voor Playmobil sets. Wij helpen je graag als het niet lukt. Aangezien onze leveranciers een eigen service hebben voor het aanvullen van ontbrekende onderdelen kunnen we het ontbrekende onderdeel niet zelf aanvullen. We hebben een verantwoordelijkheid voor het leveren van een deugdelijk en compleet product, maar door akkoord te gaan met deze voorwaarden geef je aan dat je akkoord gaat met deze werkwijze. Mocht je er echt niet uitkomen, dan zullen we je uiteraard helpen.

5.5 Wat gebeurt er als mijn bestellingen vertraging oplopen?

We doen er alles aan om producten te bezorgen binnen het geschatte tijdsbestek dat is aangegeven in de virtuele boodschappentas en de bestellingscontrole. Toch kunnen soms vertragingen optreden vanwege onvoorziene gebeurtenissen buiten onze macht. Mocht jouw bestelling vertraging oplopen, stellen we je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte. Je gaat ermee akkoord dat wij de bezorging afhandelen binnen een extra tijdsbestek dat passend is voor de omstandigheden. Indien we er niet in slagen de producten binnen die extra periode te bezorgen, staat het je vrij om jouw bestelling te annuleren en de overeenkomst en de bestellingen te beëindigen. In een dergelijk geval ontvang je natuurlijk een terugbetaling voor de producten die je al hebt betaald. Mocht je jouw bestellingen willen annuleren, neemt dan contact op met onze klantenservice.

5.6 Wat gebeurt er als de producten beschadigd raken tijdens het transport?

Als jouw producten tijdens het product beschadigingen hebben opgelopen, zijn wij hiervoor aansprakelijk. Tijdens transport verwijst naar de periode tijdens het transport tot het moment dat jij, of een door jou aangewezen persoon, die niet de vervoerder is, de goederen fysiek in ontvangst neemt. Als je ervoor kiest om de producten om welke reden dan ook te retourneren, ben jij aansprakelijk voor eventuele schade aan de producten als gevolg van transport terug naar ons

U bestelt bij 2TTOYS via een HTTPS verbinding. De "S" achter HTTP staat voor "Secure". Een HTTPS verbinding geeft je extra zekerheid omdat de communicatie versleuted is. Ook onze orderafhandeling gebeurt via een versleutelde verbinding. Dat gebeurt door TOTAL CARE, een bedrijf welke wij hebben aangesteld om de orderafhandeling voor ons te verwerken. De betaling loopt ook via een beveiligde verbinding. De website SISOW behandelt jouw betaling. Buitenstaanders kunnen niet meekijken met de gegevens die je invult.